ARG SOM EN VARG

Hejhejhej!!

Jag hoppas allt är bra med er. Jag har levt skogsliv i helgen. I fredags drog jag, Niklas, Simon och Ule upp till Niklas stuga för fiske och bra häng. Vilket vi lyckades himla bra med. Vi fick fisk, vi grillade på både grill och öppen eld, åt pizza, myste framför brasor när solen gått ner osv osv. Riktigt bra helg. FÖRUTOM att min älskade mobil har gått sönder. Gråter bokstavligt (har gråtit en skvätt idag) över att min iphone är paj. JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG.

Annars är det på ONSDAG vi åker till Spanien så har MASSOR att göra dom två sista dagarna som är kvar i Sverige nu innan. Så john blund kallar. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0