KÄRLEK

Hade en supermysig kväll igår med bästa brorsorna. Åt först våfflor, sen drog vi oss mot Falun. Då blev det cruising för fulla muggar! Hoppade ur en sväng och träffa grabbarna, annars gled vi hela kvällen och var hemma strax innan 12 i Borlänge. La mig med chipspåsen på magen, glodde på film och somna. Skön dag!

Inatt sov jag som en stock och vaknade för cirkus 20min sen. Lär dra på mig nå kläder för snart kommer mina ladies hit! Ev sista gången jag kommer hinna träffa dom innan Spanien.. Känns sjukt att det är så nära nu haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0