4ÅR!!!!!

Herregud, idag för 4år sedan startade jag denna blogg. Så jävla kul att gå tillbaka i arkivet och läsa gamla inlägg. HUR FAN BETEDDE JAG MIG FÖRUT?? Haha så jäkla pinsamt. Kollar på min profil och där står det nåt i stil med att jag är 16år, går första ring och gör att man inte ska göra.. Hahaha åh. Idag är jag snart 18bast, ska börja 3:an om några veckor, håller på att ta körkort, festar typ aldrig längre och bara chillar med livet. Vill inte ens veta hur jag beskrev mig första gången när jag startade bloggen. Vad gick jag då liksom? 7:an??? Haha!

Ja men vi säger väl grattis till denna blogg, även om jag iprincip tappat alla läsare så skriver jag fortfarande för min egen skull så jag kan kolla tillbaka senare. Så kul!

Ikväll ska jag grilla med fina människor och dricka Sommersby 2,25. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0