HOLA

Hejhejhej!

Jag hoppas ni lever. För det gör jag. Har haft en bra semester trots att vädret inte var på topp. Men fick iallafall två heldagar med sol, och sen var det bara så himla skönt och få åka iväg och koppla bort allt. Äta massor med mat, dricka goda drinkar och bara vara.

Men nu är jag tillbaka till verkligheten och det känns rätt bra ändå. (Även om jag kunde stannat en vecka till hehe) två veckor kvar i skolan, knappt de. Kan säga att det har nog aldrig varit så skönt att så sova i MIN säng inatt. Aldrig vart skönare haha!

Slänger in lite härliga semesterbilder åt er som ni kan dregla åt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0