Fuck Off

Hejsan vänner!

Allt bra med er? Med mig suger det för tillfället. Har haft sån bakishuvudvärk idag så det heter duga. Annars har jag baa vart lite seg, inge mer. Gårkvällen var trevlig! Bra folk, tillräckligt varmt att sitta ute hela kvällen. Kom till Niklas efter två nångång och vaknade lite för sent imorse... Åkte hem, följde med mamma på lite ärenden, blev bjuden på Subway, åkte hem och tog de lugnt, åt grillat vart till Yttre Heden, åkt bil och nu ligger jag DÖD i min säng med sjuhelvetes hosta och knappt någon röst. Så nu tänker jag SOVA. Puss godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0