FETT MED DEPP

Har haft en riktig depp-mode-vecka. Fylld av ångest och allt där till. Vilket har sugit getballe och självklart gått ut över personer som inte förtjänar det. MEN just såhär på kvällskvisten vände det och jag känner mig lite gladare igen. Har en bra helg att se fram emot.

Jag måste dock få undan sjuhelvetes plugg imorgon... (Kill me) men jag och Fridis ska iallafall ha mysis imorgonkväll. Titta på film, äta godis i MÄNGDER och bara ladda inför lördag då det blir utgååång på Etageee. Hihi nice. 

Nästa vecka är min sista skolvecka innan 5 veckors apu. Veckan därefter flyttar Niklas in hos mig för en vecka och vi ska hinna med en vända till Örebro, släktträff, ev. en utgång och jag har lovat att bjuda på middag som han får välja. Samt så ska jag till Ludvika lasarett för min förhoppningsvis slutgiltiga bedömning av knäet. 

Det går ju trots allt framåt. Puss på er godingar!

Gosar ner mig i sängen med hästkorvsmackor och The Walking Dead!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0