HEKTISKT HÖSTMYS

Ja de är väl mina senaste dagar det. Lagade finmiddag i onsdags, sjukt gott blev det. Tacosgratäng fick det bli!

I torsdags hade jag praktik, efter det var det bara hem snabbt och duscha sen åkte jag och Niklas till Örebro för att hämta hans syster från tåget. Var extremt trött men kul med en liten roadtripp hehe. I fredags var det också praktik och efter det hängde jag med Frida. Åkte och inhandlade massa gosaker, åkte hem och böt om till mjukisbyxor, lagade mat, efterrätt, tände massa ljus och tittade på Idol! Perfekt fredagsmys!! Senare kom även Niklas Isa och Simon och joinade oss.

Igår var det släktträff med Niklas släkt som var på schemat. Åt Sellnäsplanka och myste. Himla trevlig lördag!! Jag agreade chaufför hem, och efter det tittade vi på film resten av kvällen. 

Idag har vi bara hunnit vakna. Niklas har åkt för att fixa lite saker och jag hänger i soffan. Tänkte laga lite panerad fisk och hemmagjort potatismos med remouladsås till lunch. Känner för en söndag i soffan idag. Så ska bara mysa, ta en lång skön dusch senare, tända massa ljus och bara ligga i soffan. Måste ladda inför den kommande veckan.. ❤️

Somsagt, hektisk vecka, skönt med en lugn söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0