JOBBIGA DAGAR

Har varit totalt slut så har inte gjort mycket mer än haft praktik hittills. Idag var jag dock ledig då jag 08.30 imorse rullade mot Ludvika Lassarett. Nu är "domen" fälld och inom tre månader blir jag opererad. Kommer att bli sövd vilket jag ville då jag VÄGRAR ta ryggbedövning. Det var med blandade känslor som jag körde hemåt igen. Glad för att det äntligen ska göras något åt det, men jävligt ledsen över att det inte blir några skidor för mig i vibter. DET SUGER! För min plan var ju att åka upp till Sälen i vår och göra min praktik, så jag även kunde åka massa massa skidor, men icke. Nu är jag hemma och ska vila lite.. Ska skjutsa mamma och pappa till flyget strax efter ett och efter det ska jag förbi jobbet samt handla. Ikväll kommer min pojk hit och ska sova med mig i en vecka.❤️

Justja! Blev mörkhårig igår igen. Dock inte så mörkt som på bilden men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0