NATTBLOGG

Ja, jag borde verkligen sova nu. Men min 1h powernap mellan halv fem och halv sex var inte så genomtänkt. 

Jahapp, Så då har sista måndagen i skolan på några veckor passerat. Känns bra. Fick dock inte speciellt mycket gjort men en lunch på IKEA med två goda vänner hanns med samt ett besök på bibblan för ett skolarbete.

Nu på kvällen har jag (haha pinit) ätit IKEA igen, denna gång med pappa och min bror. Efter det har jag och pappa haft lite kvalitetstid och hängt i soffan och kollat på film. 

Försöker somna men de går fan inte. Vill att denna vecka ska gå fort. Vet inte varför, det bara känns så.

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av den regniga hösten...... Jag längtar iallafall efter snö.

Hemska Rättviksbacken som nästan dödade mig. Iallafall mitt arsle! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0