TRÖTT. DET ÄR BARA FÖRNAMNET

Har mer eller mindre sovit hela dagen idag. Är bokstavligt helt död... Jobbade somsagt dubbelt igår, men det gick faktiskt bra! Slutade 02.40 då Niklas och Ule var så himla snälla och hämtade mig. Jag och N åkte hem till mig och åt tacos först och sen somna vi, sov ända till ett idag. När N åkt hem la jag mig och kollade på serier igen och somnade såklart om. Nu har jag precis ätit middag och väljer mellan att göra något eller fortsätta kolla på serier. Svårt faktiskt. 

Imorgon ska jag gå kväll så börjar inte förrens två. Känns rättså jävla asskönt faktiskt. 
Annars överlag är livet rätt asbra, fick mig ett nytt jobb igår och allt annat rullar på som de ska! Hoppas allt är bra med er också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0