DET ÄR SÅ MYCKET SOM HÄNDER

Kaoskaoskaos är bara förnamnet. Lever i en "lycko-press-bubbla" för tillfället. Händer så mycket saker hela tiden, har så mycket plugg att jag knappt vet vart jag ska börja, känner sån press att jag bara vill lägga mig ner och dö samtidigt som jag bara är så jävla glad.

FÖRHOPPNINGSVIS släpper den största pressen på fredag. Håll förfan tummarna för mig då. 

Om jag inte hade haft Hollywood fruarna att se fram emot på tisdagar kl.21 vet jag fan inte vad jag hade gjort, speciellt inte idag.
Börjar bli mörkt på morgonen nu också vilket för mig betyder ännu svårare att ta sig upp. Men imorgon har jag körlektion men inte förrens 13.15 så får sovmorgon då iallafall.

Annars så fortsätter min isolering tills på fredag, måste pluggapluggaplugga. Men på lördag slår vi klackarna i taket för då blir det fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0