DET ÄR SÅ VÄRT

Måndag idag och första lovdagen. Helt underbart. Tog mig en rejäl sovmorgon och stannade i sängen tills klockan var runt fyra. Lånade då bilen och svängde förbi körskolan och pratade med dom, sen förbi Kupolen då en ny mascara och en urmysig tröja fick följa med hem.

Sen har jag vart ute och åkt med Niklas och Ule. 

Jag har nog inte riktigt förstått än att jag har körkort, även om jag kört närmare 50mil sen i fredags. Haha! Men det är SÅ jävla värt varenda minut jag pluggade. Faaan va jag älskar att kunna köra bil, att kunna säga "jag har körkort" slippa känna dendär pressen att jag måste ta det där förbannade körkortet alla tjatar om. Vill verkligen pusha alla er som skjuter upp det, gör det nu. Det kommer vara värt det, jag lovar! Sen slipper du tänka på det och det är en bra merit för att söka jobb. Ta er själva i kragen, lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0