DET NÄRMAR SIG

Hej kompisar. Haft en bra dag? Fick en smärre chock idag när jag först försov mig och sen kom jag upp och tittade ut och såg snö..... Som tur var har pappa vart sjukskriven så han kunde skjutsa mig så jag hann i tid iallafall.

Har hunnit med en hel del i skolan idag, trots bara 1,5 lektion. Tog bussen till mormor där jag blev bjuden på lunch och fika. Sen var hon så himla snäll och skjutsade mig till sjukhuset där jag blev röntgad. Så inom tio dagar kommer läkaren i Ludvika ha mina bilder.

Åkte hem efter det och tvärsomna.. Så himla skönt! Åt middag när pappa kom hem efter att ha handlat, sen övningskörde jag till min syster där vi hängde ett tag innan jag övningskörde och hämtade mamma från tåget och sen hem. Han inte mer än hem innan N ringde och sa att dom va utanför så var bara att hänga med ut en sväng. Hektisk dag Men nu har jag landat för kvällen. Kök imorgon sista gången denna termin och snart är det freeedag. SÅ himla peppad. 

Gammal bild ifrån en kökslektion när vi hade sushi på menyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0