GRYMT KUL

Hejhejhej vänner!!

Min helg alltså.. OJ vad bra den har vart. Fick en GRYM start på fredagen. (Än så länge hemligt hehe) och sedan tog jag en lunch med mamsen, mötte upp Frida för lite sista fix och sen var jag med Niklas, Ule och Simon. Lördagen var dagen D. Min 18-års fest och min brors 25-års fest. FAN SÅ ROLIGT VI HADE. Dom finaste vännerna och mycket alkohol dansade vi oss igenom natten. Lyckliga jag.

Idag var det bara upp och städa lokalen vi hyrde, medans min pojkvän låg kvar och sov i sängen. Kändes ganska surt. Haha! Men var mindre än vad vi trott så var klara rätt snabbt då jag åkte hem och kröp ner i sängen igen bredvid N. Vid kvart i tre var det kalas hos min bror, och sen har vi haft bakis-häng med pizza osv. Har även hunnit med och träffa Ule och Niklas en sväng, skrattat åt gårdagen haha!

Nu ska jag SOVA och vakna utan att vara bakis imorgon. Så himla nice. Bjuder på lite bilder från gårdagen!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0