JAG ÄR INTE FÖRVÅNAD

Ja, det blev ju inte mycket plugg gjort idag inte. Men tror jag behövde denhär dagen. Bara ligga i sängen, få sova ut, kolla på serier, filmer och tv. Vid sju kom pöjken min hit och kramades med mig också. Gjorde absolut inget annat än kolla på film, De dejtbara och några avsnitt utav Orange Is The New Black. Det var mys. Eftersom N ska till skolan imorgon och jag är LEDIG åkte han hem och sov, och jag är så trött så ögonen svider. Ska sova så himla gott inatt. Imorgon MÅSTE jag plugga lite, säga hejdå till mamsen och papsen, träffa Ems och sen blir det FEEST. Vi hörs och sov så gott, för det ska jag!❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0