MAGISKT

Kom hem från Lofsen igår. Har verkligen haft en nice fiskesemester. I lördags nästintill bergsklättrade vi. 5km upp på ett berg med dålig stig och packning gick vi. Var en rena döden väg och trodde jag skulle avliva på plats. Såhär i efterhand var det ändå värt det för utsikten var grym och grabbarna lyckades skrapa ihop över 10 fiskar i sjön. 

Kom hem igårkväll och var så himla dötrött. Jag och niklas klämde ihop oss i en knappt 90-säng så det var skönt att sova i sin egen säng inatt, även om det är mysigt att sova trångt haha! 

Nu är det måndag igen och har idrott om 15min. Inte vad jag var sugen på nu precis. Men bara att kötta!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0