GRYMT

Hör och häpna kompisä. Ställde klockan på 10.20 idag, på min lediga dag!! Men vaknade klockan 10?? Och gick upp! Gjorde mig klar och tog bussen vid 11 till körskolan och pluggade i 4 timmar!!! Och jag klarade både fas A och B. Så jäkla stolt är jag!!!

Ule hämtade mig sen så chillade vi hos Hampus. Grabbarna skruva bil och jag chillade med bebis Sixten!

Har hunnit övningsköra en sväng med pappsen precis och nu ska jag ut på byn med Hampus och Ule.
Är ledig imorgon också så blir plugg på körskolan då med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0