HOLA

Hejsan, nu var det någon dag sen! 

Har väl inte hänt något speciellt dom senaste dagarna. Spelade GTA med Mattias och Ule i Säter i tisdags och sedan åkte vi till Niklas och hängde där. Igår var vi och åt tacos på Liljan och tog en cider. Mycket trevligt!

Sen åkte jag och Niklas hem till mig och kolla på tv men båda va så trötta så la oss i bra tid ändå. Kändes så jäkla bra imorse när Niklas gick till skolan men jag fick ligga kvar under varma täcket hehe... ;-) nu är det dock min tur att dra mig mot skolan. Har en lektion sen ska jag till min bror för att fixa lite skolarbeten samt fixa med lite kläder. En solig torsdag och en glad och bra sådan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0