JAG SKA GÖRA KAOZ MED DOM

Haha VILKEN DAG. Börjar med frukost i skolan, innan vi drar igång med vår 3-rätters lunch. Hade somsagt kök idag och restaurangen för allmänheten var såklart öppen. Ca 30 gäster fick vi ihop idag. Jag och Brallan stod för svampstuvning på toast. Annars hade vi kräftcoctail, fylld lövbiff med rödvinsås och klyftpotatis till varmrätt, samt en lax med pressad potatis. Efterrätten bestod av DEN GODASTE ÄPPELPAJEN JAG NÅGONSIN ÄTIT. Eller tre sorters glass. Ja, jag åt av allt och var dö-mätt sen. Älskar mat <3

Sov endast några ynka få timmar inatt så tvärdog i sängen när jag kom hem. Sen har jag hängt med min pöjk och Ule nu på kvällen. Nu ligger jag återigen döskönt i min säng och har HELG. Men ska till körskolan imorgon och plugga, annars vet jag icke vad som sker.

12dagar kvar nuuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0