KRAMAR

Hejhopp!! Mår mycket bättre än när jag skrev sist. HATAR när det blir sådär. Mår verkligen apröv.

Men nuså, har det ordnat upp sig och jag lever min sista helg som 17. Min sista vecka har vart lugn, va bara hemma i torsdags, och igår var jag i skolan i 2h och endast åt, sen hängde jag hos min bror och sedan klippte Isa mig. Så kort men så nöjd!!!

Hängde med ule igår och gjorde absolut ingenting förutom att blev stoppade av polisen igen. Sen plockade vi upp pöjken min och därefter skjutsade fyllon. Sen åkte vi hem och sov.

Idag kom vi faktiskt upp i skaplig tid, gick en sväng med hunden sen har jag hängt med min farmor och faster som är här från Sthlm. Mycket trevligt! 

Nu ska jag se på Gossip Girl, duscha och sen får vi se vad lördagen har att erbjuda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0