SISTA

Jag har nog haft den sämsta sista dagen som 17. Allt har verkligen varit SKIT. Men, nu är den snart över och om 50min är jag 18, jag blir vuxen och myndig. Det känns så jävla FETT!!!!!! Så tackar för mitt år som 17bast, det har vart den tråkigaste åldern men har ändå haft det så jävla bra. Så tackar för det och är så jävla redo att bli 18. Imorgon ska jag äta massa tårta, på onsdag gör jag min första lagliga utgång och såsmåningom är det jag som tar körkort. Fuck vad jag har längtat efter dethär. Nu är det min tur, MIN dag att fylla 18. IIIIIIIH




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0