USELT

Av mig.. Men hej på er! Hoppas att allt är bra med er. Jag är konstant trött men jag har jobbat i fredags kväll och lördagen. Idag var jag dock ledig vilket var asskönt!! Well, hello sovmorgon. ❤

Igår åt jag och Ule pizza och kollade på TV typ hela kvällen.Jag fick sån matkoma att jag däckade i sängen i en timme typ, Haha! Sen hängde vi med Simpan och pöjkn min. Fick iallafall sovsällskap av Niklas inatt, det gjorde mig glad. Vi sov som vanligt lite för länge men det var skönt. Nu har han åkt hem och jag glor på TV. Borde verkligen plugga, men orkar inte. Får se vad det blir av denna söndag.

Va snögg på jobbet igår. Jag och Alicia hade pompan i 4h, på en lönehelg dessutom så det var bara att dra på sig kepsen bak och fram och jävlar va vi producerade pommes alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0