VAD ÄR DET FÖR JÄVLA FEL

Hej. Ja ibland blir jag bara så himla trött på mig själv. Jag har haft en sån himla bra dag, men jag mår fortfarande skit. Ont i huvudet, yr och ibland illamående. Direkt när jag ser fram emot saker som händer, mitt liv ligger på topp, allt går bra, ja då kolappsar liksom min kropp och inte vill samarbeta med mig. Det blir liksom förmycket för den. Förut fick jag migränanfall, nu får jag yrsel, illamående och huvudvärk. ORKAR INTE.

Har varit sängliggandes i två dagar nu. Jag vill må bra, jag vill orka leva i det tempo min hjärna vill. Men uppenbarligen orkar inte min kropp med det. Det suger.

Hade iallafall körlektion idag. Gick FETT bra hihi. Inte många dagar kvar tills min dag nu. Jag försöker att inte längta, det går inte så bra.

Mitt smile idag efter körlektionen. Yeyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0