HOLA

Egentligen borde jag ju sova vid dethär laget, Men vi har äntligen fått flytta hem så jag har njutit av min säng dom senaste timmarna. Gu så gött de är!! Och vad jag har saknat den, bäst är den, min säng.

Annars idag då? Solen har visat sig ännu en hel dag och jag har hängt med Ule och Elina. Inte gjort ett sket egentligen men skönt det också. Var astrött för ett tag sen men när jag var tvungen att gå upp för att borsta tänderna vart jag pigg som en mört istället, asjobbigt. Behöver liksom min sömn för imorgon blir det andra bullar. Storstädning + plugg hela dagen (och oj blev plötsligt dötrött) sen jobb till kvällen. Hua!

Hoppas inte ni missade min tröja jag bar idag, fan så jag älskade den. Min nya favvo! Tänk er, strumpyxor, en schysst kjol, den tröjan och mina Dr.Martens, håret i en slarvig knut och mina nya briller en sen sommarkväll, yummie!

Nä fyfan. Måste sova nu. Godnatt på eeeeeeerrrrr.

(Haha skrattar åt bilden) försökte stoppa i mig lite apelsin för att kunna somna, men fanskaparna var på tok för sura för min smak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0