UNDERBARA

Ibland är fan Sverige underbart. Idag var det så. Asnice väder och en asskön dag! Mötet på jobbet gick bra, har hängt med vänner och bara snackat skit. 

Tidigare ikväll åkte jag till farmor för natten. Imorgon 07.00 kommer det massa gubbar hem till oss för att fixa badrummet så valde att inte sova där. Har istället spelat skipp-bo i flera timmar och farmor har tagit hand om mig. Har verkligen glömt bort hur mysigt det är att sova här. Var ju flera år sen sist.. 

Imorgon är planen att hänga med Frida! Resten återstår att se. Jag är iallafall rätt glad över livet även om en del saker är åt helvete och jag saknar pojkvännen min så mår jag faktiskt väldigt bra. Mest tror jag det beror på solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0