VART TOG VECKAN VÄGEN

Den bara försvann och imorgon är det fredag. Tisdagen vart rätt slapp, jag och Niklas åkte till min bror en sväng på eftermiddagen/kvällen och tog en kaffe. Sen hem till hans mamma för ännu mer kaffe. Vaknade DÖtrötta i onsdags, men tog oss upp. Hade en debattliknande träff med olika partier första halvtimman och sedan kök som gick riktigt bra.

Kom hem och däckade nån timma och sen kom Niklas hit. Vi kollade på film och åt popcorn, filosoferade över livet till halv ett inatt. Sånt som är så himla mysigt. Vaknade alltså upp lika dötrött imorse men de va bara att dra sig upp till ett nationellt prov på 4h. 

Har vart och käkat lunch med Ebba men nu är jag hemma och slappar. Får se vad jag åstakommer med idag. ;-)

Är ledig i helgen, min lediga helg (Var ju dock hemma förra helgen också men då var jag ju sjuk) men den här helgen ska jag inte bara ligga i sängen utan på lördag väntas faktiskt utgång. Ska bli riktigt kul.

Restas lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0