DET HÄNDER GREJER HELA TIDEN

Hej på er, det var ett tag sen sist. Ber om ursäkt för det men har verkligen haft fullt upp, det har hänt så SJUKT mycket i livet på dessa två veckor som gått sen jag var in här sist. Jag ska berätta för er. 

Förutom att jag har jobbat röven av mig den senaste veckan, så har vi hunnit varit upp till Leksand, för sol, bad, ring och brädåkning på vatten, som sedan avslutades med en födelsedagsmiddag för Niklas med våra familjer. 

Jag har varit på poolparty och vilat upp mig en del, jobbade som en tok förra veckan, de dagar jag inte jobbade kväll/natt gjorde jag eftermiddagar i köket och drog in några extra slantar. Jobbade även i fredags och stog mina första timmar i baren(!!!) som var det roligaste jag gjort i jobbväg. Är så sjuuukt taggad för September då de blir mitt riktiga jobb! 

I lördags var det en dag vi längtat efter, min syster GIFTE sig❤️❤️ De flesta var ovetandes och tårarna bräde i ögonlocken, så himla jävla asfint bröllop. Jag var en sån himla stolt lillasyster hela den kvällen. 
I söndags spelade vi minigolf vid Slussen och tog en tacotallrik och cider till det. Så mysigt. Igår var jag och Niklas till Arlanda, lämnade Borlänge 04.20 och hann med en sväng till Gävle två gånger för att vi körde fel haha. Hemma vid halv två efter ett lunchstopp i Falun. På kvällen väntades middag hos farmor och sen åt jag och Niklas fruktsallad och chips innan jag somnade  i soffan helt utslagen. Vet inte när jag gjorde det sist, helt underbart var det.

Idag har jag jobbat igen och lika så imorgon. Ledig på torsdag då det är grillfest hos mormor, sen jobb hela helgen och hela nästa vecka. Men LÖRDAGEN därefter drar vi till Borås för att sen flyga till Rhodos på söndagen❤️ Längtar.






Måste bara nämna denna hemska brand som håller på i Sala. Usch och fyfan. Denna brandlukt som är ända hit, (ca 11mil ifrån) är inte roligt!! Kan inte ens öppna fönstret för det luktar så hemskt. Berömmer alla er som är med och hjälper till och beklagar till er som blivit drabbade. Detta är inte roligt någonstans och hoppas på regn så det kan ta slut någongång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0