HEJ OCH VÄLKOMMEN

Till Sverige.... Usch vilket regnväder vi möttes av på Landvetter när vi landat. Kändes så jäkla surt att lämna ett helt molnfritt Rhodos och nästan 40 graders värme och en helt underbar vecka för ett kyligt Sverige med regn och jobb.

Vi får vara tacksamma för den fina vecka vi hade i värmen och nu är det bara att ladda om för jobb, och snart min födelsedag!! 

Har inte gjort mycket alls sen vi kom hem i söndags natt. Har vart rätt slut efter allt resande. Igår var jag och Niklas hem till hans pappa och sa hej, sen hem till mina päron och sen hängde vi lite med vänner. Idag har vi sovit ut, ätit lunch på IKEA och nu jobbar han. Imorgon är det min tur..... Väntar iallafall på att han ska sluta. Har legat hemma hela dagen och glott på serier och bara tagit det lugnt. SÅ himla skönt! 

Tänkte att jag kunde bjuda på lite bilder från vår fantastiska vecka. 










Tack för en helt fantastisk vecka med massa sol, bad och mys. Det har varit helt underbart.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0