EVERY DAY, IS NOT A GOOD DAY

Idag har jag fan inte gjort ett skit. Halvsov tills klockan nästan var ett(!!) det var längesen, men skönt!

Har en skitdag idag. Känner mig slö och har ont i magen som fan. Väntar på att Niklas ska komma hem från jobbet men tänker nog inte lyfta rumpan förrens jag måste åka till jobbet vid nio. MEN det gör mig ingenting för ikväll ska jag se JOHNOSSI!!!!!!!! Fuck vad jag har längtat, kommer bli så FETT! Om ni inte sett dom, köp biljett å kom till Liljan ikväll!! Lovar att jag serverar er awesome drinkar! 

Orkar fan inte ha så här ont i magen, är för taggad för ikväll för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0