MÅNDAGSSOL

Hej på er! 

I fredags fick vi årets första snö, tyvärr fick den bara ligga kvar tills igår.. Men idag skiner solen, dock hade lite snö vart himlans trevligt!

Helgen är iallafall över. Fredagen gick i ett nafs. Jobbade, skjutsade och jobbade igen. Lördagen sålde jag min soffa, tog det lugnt och sen jobbadd igen. Igår var vi på Kupolen en sväng och sen var jag och Niklas på bio. Mysigt! Inte ofta vi gör sånt men när det väl händer är det så himla skönt.

Vi såg den nya Hunger Games och jag måste nog säga att jag är lite besviken. Hade förväntat mig mer händelser, tyckte mest att hela filmen kändes som ett intro till nästkommande film. Väntade liksom hela tiden på att något skulle hända men icke. Ser iallafall framemot den sista filmen, tror den kommer bli awesome! Nästa film vi ska se är Interstellar. Har hört mycket blandat om den så ska bli spännande att bilda sin egen uppfattning.

Jaja måndag idag iallafall. Jag kom precis hem från Niklas, han är och jobbar men kommer hem ikväll! Lyx. Men innan dess tänkte jag duscha lite, sen ska jag ta mig till Mockfjärd till fyra för att klippa mig. ALLT risigt ska bort! 
Väntar även på mitt paket från Nelly.com så det blir en händelserik måndag trots allt! 😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0