TIDEN BARA RUSAR

Hej. 

Det var några dagar sen sist. Veckan har gått i ett nafs och det känns som jag knappt hunnit andas och om mindre än en vecka är det liksom jul?!? Vart tog 2014 vägen alltså.

Jahapp så vad har hänt sen sist? I måndags var jag hundvakt nästan hela dagen. Tisdagen testade jag ett nytt jobb 7-16. Tränade efterråt och däckade i sängen som ett litet barn. Onsdags fixade jag med bilen, flängde till Kupolen en snabbis för att försöka byta en tröja åt Niklas som inte fanns å lite så. Idag har hela tjocka familjen Sten med respektive ätit årets första julbord, jag och Niklas har spelat alfapet med hans mamma+kille och nu snarkar han på min axel. Justja, har faktiskt varit duktig och tränat idag igen. 

Helgen består av jobb, julfirande och massa mys. Jag lever, jag mår bra, och jag är otroligt tacksam för allt fint i livet. Puss på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0