SEGT

Ja, det är exakt vad det är. Och idag tog mitt lov slut också. Jobbjobb hela helgen väntar.

Men har haft ett mysigt och bra lov trots att jag inte mått helt hundra. Men har iallafall tagit igen en hel del sömn. I onsdags var vi ett gäng som käka tacos på liljan och tog några drinkar. Mycket trevligt! Igår vaknade jag och Niklas upp lite sent men en sovmorgon var välbehövlig! Jag åkte hem för att duscha och fräscha till mig och sen höngde jag med Frida hela dagen. Åt lunch på IKEA, shoppade en ny tröja från BikBok (ursnygg!) och sen hängde vi hos mig. Så jäklans skönt att få träffa denna fina människanigen. Sån jäkla fin vän är hon.

Ville sova hemma inatt eftersom jag sovit hos Niklas i en vecka så han kom hit igårkväll istället och vi kollade på film, åkte och köpte glass och åkte bil till 2 inatt. Romantiskt! ;-) sov till halv tolv idag och sen hade jag lovat honom frukost så blev en ägg, bacon, mackor med jordnötssmör och sylt och lite annat gott! Nu har han åkt hem och jag ska försöka sova lite och ta en dusch. Planen är ev. att laga lite mat tillsammans innan jag börjar jobba. 

Hoppas att allt är bra med er. Jag själv suktar efter ett par Dr.martens men annars är det helt ok. ;-)

Önskar att alla kunde va lika snygg som jag efter groggar cider och champagne haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0