SNART SMÄLLER DET

Jag är helt jävla slutkörd alltså. Jag sover så fort jag har minsta lilla tid över. "Äntligen fredag" sägs det, men nä. Jag jobbar hela helgen, och hela nästa vecka. SEN får jag lov och då ska jag ta igen mig själv och inte göra ett skit. 

Hade en välbehövlig pajdejt med min pojk igår, och idag har jag vart hos min syster och busat. Nu är jag helt slut och ska ta mig en dusch och sen faktiskt sova. Jobbar 8-15 och 22-02.30 imorgon och 18-02.30 på lördag. Verkligen INTE vad jag behöver just nu men men. Hoppas på en ledig dag nästa vecka istället. 

Hoppas ni är piggare och gladare än mig, för just nu vill jag bara gräva ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0