BLIR ARG

Har försökt gjort en årsresume med bilder, men den vill verkligen inte som jag vill så jag får nog göra en annan. 

De senaste dagarna har iallafall vart asbra. Varit med min pojk och kompisar hela den senaste veckan. Men hunnit med en hel del jobb. I söndags gjorde vi inte mycket alls, i lördags var jag på Kupolen med Frida, åt lunch och köpte mig världens finaste kappa + ett par vans <3 liten julklapp till mig själv.

I måndags var vi och handlade all mat inför nyårsafton och köpte raketer och gjorde cheesecake. Kollade även på Madagascar 4st i en säng. När Ule och Niklas spelade tvspel somnade jag som en stock. Vaknade lite försent igår, så pappa fick komma och hämta mig, handlade lite och sen va det bara hem och förbereda sig inför kvällen. 

Jag, Frida, Niklas och Simon åt en riktigt god nyårsmiddag och drack gott. Hade inga planer alla för hur vi skulle fira tolvslaget så tillslut bestämde vi oss för att dra på krogen. Vart en bra nyårsafton med så himla fina människor. Vid två fick vi skjuts hem då jag och Niklas åt fyllemat hos mig innan vi somnade gott. Har haft en bra bakisdag, inte alls speciellt bakis! 

Vill bara tacka för det fina året, 2013. Har vart det bästa året och kunde inte vara mer tacksam, även om det har vart tungt ibland. Tusen tack, 2014 ska också bli ett sjukt bra år. ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0