MYSER


Eftersom min pojkvän och Ule har åkt på "semester" i Lofsen är jag typ alone ända fram tills söndag. Så har inte gjort mycket idag, sov ut, städade rummet, fick hem en soffa(!!) som passade perfekt till mitt rum, så himla tacksam! Och sen har jag vart på IKEA och köpt nya köksstolar som var ett helvete att skruva ihop. Resten av kvällen har jag spenderat i nya soffan framför New Moon som gått på 5:an. Mycket mer än så blir det inte idag. Imorgon och på lördag väntas jobb, precis som dom andra fem kommande helgerna. Känns både kul och jobbigt, tråkigt att inte ha någon ledig helg men förbannat skönt med mycket pengar!

Imorgon lär jag skriva dendär förbannade uppsatsen innan jobbet iallafall. Mer planer än så har jag icke. Ska passa på att njuta av dom sista "lediga" dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0