PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Och jag har skickat in min judeuppsats! Halleluja!!!! Fan va skönt. Hoppas den duger bara. Orkar inte tänka på den där förbannade uppsatsen nå mer nu. Annars har jag haft teori på idrotten idag, fått träffa Ebba som också opererat sig nyligen, så skönt att få träffa henne igen. 

Drog till min bror efterråt och vi gick en promenad med hundarna och sen pluggade jag. Kom hem och pluggade faktiskt lite till. Men sen bänkade jag mig framför tvn. Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen titta på PH och sova. Börjar 8.15 imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0