SOFFLIGGANDES

Idag har jag mått skit verkligen. Haft asont i magen, yr så fort jag rest mig och ont i huvudet. Har sovit på soffan exakt hela dagen och det var nog vad jag behövde. Mitt liv går i 110 ungefär exakt hela tiden och det har vart en intensiv höst på familjeplanet. Så ibland kommer dessa perioder då jag bara ligger i soffan dag ut och dag in och mår skit. Sen är det bara att köra på i 110 igen. Som ni kanske förstår har jag då inte gjort något plugg än, men har ju faktiskt lör, sön och måndag på mig. 

Jag har iallafall nyss käkat middag, tagit en dusch och fått på mig kläder. Om två timmar börjar jag jobba, så det är väl bara att börja ladda. Kram på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0