VAD ÄR FEL

Kan återigen inte somna.. känner mig aspigg och vet fan inte varför.... har haft sprängande huvudvärk hela dagen och har vart trött, men så fort det börjar bli semt blir jag pigg igen??

Imorgon ska jag iallafall fixa allt det jag sa igår, eftersom jag inte mått bra idag. Så ska ställa klockan så jag kommer upp i tid. Ska göra uppsatsen hos min bror, fixa med banken och sen senare ska jag och Niklas tvätta bilar. Vad mer jag kan åstadkomma imorgon får vi se. Håller verkligen tummarna att mitt uppsatsskrivande går bra imorgon så jag kan få undan det. Nä nu ska hag göra ett sovförsök. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0