DAGARNA BARA GÅR

Och snart kommer sommaren vara över.. Känns det som iallafall. Händer inte mycket under mina lediga dagar, äter, chillar och hänger med vänner. Idag står jobb på schemat, 17-2.30.. Just nu ligger jag hemma hos N och kollar på tv, medans han är och jobbar. Ska snart hoppa in i duschen och dra mig mot grabbarna och sen ska jag och Niklas åka och fixa en sak jag berättar så fort det är 100. Sen blir det jobbjobbjobb. Imorgon är jag ledig och bror min fyller år så då blir det kalas. Sen jobb till helgen igen.

Men då ver ni läget, hoppas ni njuter av de strålar som skiner mellan regnskurarna. Vill ha tillbaka den svenska sommareen. ❤️

Igår var det myskväll med godis, chips, och Allsång på skansen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0