FÖRSTA

Inlägget med min nya bebbe. Fick den igår men vart ett sjujäklans krångel med simkort och annat strul, men nuså! Idag verkar allt ha kommit igång. 

Har haft fullt upp idag, gjort allt jag skulle gjort tidigare egentligen. Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem, sen ska jag iväg och kl.22 börjar jag jobba. 

Har börjat känna av magen igen, inte lika illa som sist då jag fick spendera en fredag på akuten men det kommer lite då och då. Ska prova ta en tablett jag fick med mig hem sist från sjukan och sen försöka hinna andas lite på jobbet. På måndag åker vi ju somsagt ut i skogen på semester så då får jag ju iallafall vila!

Ännu mer lyckliga studentbilder. Flaket var lätt det bästa med hela studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0