JAG BÖRJAR MED ATT SÄGA HEJ

Så, hej. Det har varit några tuffa dagar följt av någa välbehövliga vilodagar ute i skogen utan täckning på mobilen, en massa sol och bad och utan en massa måsten.

I helgen jobbade jag och kramades med pojken min, i söndags badade vi i Dammsjön och till kvällen drack vi några cider på N's uteplats följt av lite basket till halv ett på natten. Bara en sån där asmysig dag. 


I måndags ringde klockan vid tio och då bar det först av mot Olles fiske, sen till Willys för att handla resans käk och vid halv två någongång drog vi oss ut mot stugan och skogen. Väl där så la vi oss på bryggan för att sola, bada och lyssna på musik och grabbarna fiskade utan några napp. Tisdagen vart inte mycket mer heller, solade på bryggan och grabbarna fiskade, mot eftermiddagen tog vi en tur in till Ludvika och åt Donken då ösregnet kom. Köpte med oss godis och väl tillbaka i stugan tog jag och Elina oss en välförtjänt skogsfylla. Behövde skratta och de fick vi minsann! 
Igår var vädret verkligen på topp så vi stannade ända till kvällen för sol och bad. Jag fick fyra fiskar, flest av alla hehe. Och sedan åt vi tacos innan vi städade och begav oss hemåt igen.



Mycket fina och välbehövliga dagar. Nu sitter jag ute på altanen och väntar på att mamma och pappa ska komma hem. Tror också det blir en dejtkväll med pojken min ikväll, imorgon är det tillbaka till jobb och verklighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0