USCH OCH FY

Vilken tråkig dag idag.. Regnet bara öser ner och jag känner inte för något annat än att ligga hemma, kolla på filmer och bara mysa. Så trött på denna sommar så ni anar inte. Så fort jag sparat ihop lite pengar efter dessa jobbmånader, juli-augusti tänker jag ta en sista minuten. Behöver sol och värme!!! 



Helgen bjöd inte på så mycket förutom jobb jobb och jobb. Söndagen grillade vi med mina bröder och igår gjorde vi inte så mycket alls, kollade när Niklas var och jobbade. Imorgon är det jobb igen, ännu oklart om det blir köket 14-22 eller disken 17-03. Hoppas på köket. Vad gör ni annars en regnig dag som denna? Jag själv hoppas på att min nya mobil jag beställt ska komma så jag har något att pilla med...

Niklas drog nyss för att jobba men jag har inga planer på att gå upp än på ett tag hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0