MORSNING

Godmorgon på er! Är uppe med tuppen idag, nästan haha. Niklas drog precis och ska lämna bilen på service så jag blev pigg jag med när han gick upp. Dock så vet jag att inom en timma kommer jag sova som en gris.

Vi har blivit sambos igen ett litet tag framöver, känns bra. Ikväll jobbar jag dock 17-02.30 så idag hinner vi knappt ses nåt. Tacokväll som vanligt på Liljan. 

Övrigt har det väl inte hänt så mycket sen sist, förutom att jag blev brunhårig igår och hängde med Frida hela kvällen, vilket var så jäkla skönt och få lite tid ihop. Var ju ett tag sen sist.

Nä nu ska jag kolla lite på TV och somna om. Måste orka jobba ikväll.
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0