/PENSIONÄRSAMANDA

Niklas drog nyss till praktiken och jag kunde inte somna om fast jag är dötrött. Min klocka ringer om tio min nu så det känns ovärt. Kollar istället på nyhetsmorgon och tänkte äta min azgoda frukost i sängen istället haha. /Amanda 65 bast.

Nädå skämt och sido. Sol idag med!!! Hur bra liksom? Blir så jävla lycklig. Klockan nio ska jag vara i Falun hos Isa och klippa samt göra ljusa slingor i mitt hår!! Spännande! Har inte vart ljus i håret på 1,5-2 år nu. Så kul med något nytt! Dock ska jag ta bilen dit själv och jag hittar inte så kan bli minst sagt intressant, men ska nog gå bra. 

Ikväll ska jag och min pojkvän och tillfälliga sambo (haha känner mig ännu äldre när jag skrev sambo..) laga god mat, eller jag har lovat laga god mat och sen ska vi kolla på The Hunger Games. Mysis onsdag alltså. Vad har ni för soliga planer?

Bästa frukosten! ❤️ kram på er, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0