DAGARNA GÅR

Fick sova ut ordentligt idag vilket var skönt. Vi gjorde en riktigt god frukost med surdegsbröd och sen hängde vi i soffan, bakade lite chokladbollar, låg i sängen och inte gjorde nånting. Har känt mig helt seg och febrig idag så det var precis vad jag behövde. Kom hem vid fem och har sedan dess fått undan en massa plugg och städat lite på rummet. Mår fortfarande kasst, men måste ta mig till skolan imorgon ändå. Har massa viktiga saker att få undan men sen blir det raka vägen hem till sängen!! Och göra klart det sista i pluggväg. Känns skönt att ha läget under kontroll, att efter denna vecka har jag inget kvar alls att göra i skolan. Någonsin. Fattar fortfarande inte att jag åker på studentresa om 12 dagar och tar studenten om fyra veckor. Trean har gått så ruskigt fort!!! Men jag har en hel sommar att se fram emot men till hösten ska jag jobba arslet av mig. Jag njuter av livet just nu, allt känns ganska så asbra faktiskt. Trots en sjuhelvetes allergi och dåligt väder, men livet är ändå så fint och jag försöker tänka att allt dåligt händer av en anledning och det tillslut leder till något bra!


Om 12 dagar får jag detta ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0