GLÖMT BORT

Att jag har en blogg totalt de senaste dagarna. Jobbade i helgen och hängde i solen med gänget. Jag och Niklas åt frukost på altanen både lördag och söndag. Så jäkla härligt! I söndags var det också kalas med släkten och lite sådär. 
I måndags var jag ledig, skickade N till praktiken och somnade om själv. Åkte hem till honom när jag vaknade för att ta ut voffsingen och sen la jag mig i soffan och väntade på att Niklas skulle sluta. Vi gjorde mest ingenting, var med Ule en sväng på kvällen. Idag vaknade jag upp med en stickande hals men det var bara att pallra sig upp till skolan. Slutade vid tio så det var skönt. Nu är jag liksom helt klar i skolan. Har varit ute och gått en sväng idag annars har jag bara softat. Imorgon börjar jag ett och har kvällsservering, efter det ska jag börja packa lite och sen vara med pöjken min. 

Torsdag ska vi till Falun för att fixa det sista inför Alanya och sen ska jag jobba på kvällen, lika så fredag. Lördag ska vi ut och äta med våra familjer och på söndag åker jag. Känns så galet!! Och stressigt. Pallar fan inte bli sjuk! 

Men nu vet ni att jag lever och att det är fullt upp. Hörs när vi hörs!



Myspojken❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0