HELT DÖD

Jag slocknade på tre sekunder så fort jag la mig i sängen idag. Vaknade över tre timmar senare. Det var välbehövligt. Har tagit mig igenom massa avsnitt Revenge, så galet spännande och bra serie, me like!!!! 

Men har också hunnit skrivit mitt tal, pratat med mamma och pappa en del och plockat ihop på rummet. Nu är jag klar med dagens to-do och allt jag har kvar i skolan är muntliga nationella på torsdag och så ska jag bara skicka in språkhistorian. Alltså det känns så braa!!

Ska till banken, skolan och Kupolen en sväng imorgon. Sen till kvällen blir det häng med pojken min.❤️ Alltså livet känns så lätt just nu och jag är så glad att det går bra just nu. Har så mycket att se fram emot, nu är det slut på gråa-deppdagar tycker jag!

Nu går vi mot ljusare tider vänner.❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0