SKAPLIGT

Hejsan på er! Det var ett tag sen, hoppas ni mår bra. Mitt liv rullar på i en jädrans fart. Valborg vart mysigt. Vi åkte till Enviken, grillade, spelade massa spel och kort, gjorde efterrätt, badade bastu och umgicks. Väldigt mysigt trots snön som kom..


På torsdagen tog vi vårat pick och pack för att åka hem, och kl.15.30 var jag på jobbet för lite möte på jobbet, sen vidare till ICE och spela laserdoom och sen middag och drinkar på O'learys! En mycket trevlig dag som avslutades hemma med pöjken min. 

I fredags vaknade jag med huvudvärk, gjorde inte speciellt mycket, bjöd Niklas och Ule på hemmagjorda burgare och sen jobb 22-03. Cyklade hem snabbare än snabbast och så somnade vi. Vaknade runt elva i lördags, åkte hem till Niklas, åt mat, powernapade och sen ut en sväng med Ule och Elina innan det var dags för jobb igen 21-03... Somnade jättesent och vaknade rätt sent, åkte och hämtade mamma och pappa sen gjorde jag sconesfrukost till Niklas och mig, sen chillade vi oss igenom hela söndagen med glass och vänner. Somnade sent igår igen gjorde vi också... Var helt död när N gick upp, tur jag fick fortsätta sova. Har inte gjort många knop idag förutom att jag och Elina har varit ute och gått och Niklas sprungit. Nu ska jag sova själv första gången på över en vecka, känns som vanligt lite tomt men också lite skönt haha. Har datorn och Revenge som sällskap. 

Planer för veckan är att imorgon går jag i skolan både på dagen och kvällen, onsdag går jag bara kväll och torsdag är jag ledig samt fredag åker jag till Sthlm för matmässa och sen direkt till Ludvika för att spendera hela helgen där. Alltså en ledig helg <3 

Fullt upp, plus att jag måste skriva ett muntligt tal, skriva klart massmedia och språkhistoria samt att jag har prov imorgon. Hua!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0