SOLEN, DIN FÖRSVUNNE FAN

Tiiiisdag! Vaknade och mådde skit men pallrade mig upp till skolan ändå, skrev prov och inte mycket mer än så blev det där. Tog en vända förbi Kupolen med Ebba efterråt, är på jakt efter en ny bikini tills Alanya men det blev bara mat pengarna gick till.

Har sovit som en kratta inatt så ska kolla på Revenge nu och powernapa lite. Typiskt att jag är helt slut när solen äntligen lyser igen efter alltför många dagars frånvaro! Får skåda den genom fönstret istället. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0