SEGT

Det har varit ett par sega dagar. Men idag ska jag förhoppningsvis träna iallafall och imorgon ska jag jobba 17-02.30! 

Haft jobbintervju idag igen också. Detta jobb vill jag faktiskt ha, det förra tackade jag nej till då jag kände att det inte var något för mig. Så får jag detta, är det bara en bil jag nu letar efter och sen en lägga till mig och Niklas! Så man kan landa lite. 

Annars då? Tisdag idag.. Niklas kom hem igår och det var välbehövligt. Hade glömt min plånka i hans bil också haha. Haha vilket värdelöst inlägg men ni vet att jag lever iallfall. He på e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0